Life goes on!

Jovisst, livet är jäkligt orättvist, men det visste vi ju alla redan. Inte jag som förlorar på detta, icke sa nicke, men alla tänker ju inte så. Men gott folk, ensam är stark! Så nu kämpar vi vidare mot nya mål och äventyr! =) Har suttit och kollat film hela morgonen. Harry Potter och dödsrelikerna - i love it! Längtar så mycket till del 2 av samma film. Kan inte tiden gå snabbare!!

Snart till stallet och tömma skåpet, oj har så otroligt mycket skrot där haha, det kommer väl ta ett bra tag för mig att organisera allting. Tur att jag har en så snäll far så att han kommer och hämtar mig när jag ska släpa alla grejjer :)


L O V E

Nu kila!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0