It's a new day! (med medicin)

Bättre ensam än i dåligt sällskap..

Har äntligen fått lite meduciin från läkaren nu, har tydligen någon infektion i luftvägarna. Nu blir det att missbruka min astmamedicin tills det här är över, annars lär jag ju inte överleva. Hade tid imorse och då kirrade han biffen! Har sovit helt uselt inatt på grund av hostan, trodde seriöst jag skulle kvävas :( Men nej, sov ca 3 timmar inatt. Tur att man har så bra filmer hemma :) Hehe! Jag är otroligt trött, lite lullig också av hostmedicinen. Den smakar typ menthol, blääigt värre. Men tur det än något annat äckligt blask.. Är totalt igentäppt, men inte klagar man :) Är nog på bättringsvägen nu eftersom jag fått medicin.

Nu är jag glad igen, för nu vet jag att jag kommer att bli frisk! Min mamma är guldvärd, älskar dig! Hon passar upp på mig nu när jag är så dålig, uppskattar det verkligen <3 Du är bäst! Nu sitter jag bara och chillar. Får se om jag får några biverkningar av medicinen, det tror jag inte men, lär ju visa sig inom kort isåfall. Tog mig en "shot" nyss, hehe..  



Ska ligga och vila, kanske sova film eller något annat roligt.
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0