Intensiva dag!

Huhu! Tillåt mig att andas, haha. Vilken stressig och intensiv dag det har varit idag, men även väldigt rolig, otroligt rolig dag :) Har haft fullt upp exakt hela tiden och I LOVE IT!! Som sagt så har jag promenerat och pluggat idag. Sen fick jag även ett väldigt sent besked att jag skulle sjunga på hockeyn, 45 minuter innan så det blev att stressäta och åka iväg till Kuben. Asplöven spelade mot Hudiksvall och tyvärr så förlorade vi.. 0-2, blä. Vilken bajsmatch det var, seriöst. Åkte dit med min käre far och han fotade ju såklart, som alltid, så han ville stanna under hela matchen så jag var också tvungen att stanna där eftersom jag vägrade gå hem i kylan. Direkt från Kuben till Folkets hus för buggträning, buggade i ca 1 timme sen iväg till everyBody för zumba i 1 timme, det är sååå otroligt kul :) Hihi. Så, full fart, najsnajs :)

Foto: Anna Aava

Morgondagen bjuder också på pluggande, måste seriöst plugga plugga och plugga... Helt galet men, jag måste!
Kvällen kommer jag befinna mig i stallet <3 IDAG KOM MIN ÄLSKADE HANI HEM, JAG ÄR GLAD!!!

Godnatt, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0