Hjärtklappning&varma mackor!

That's life ;) Har upptäckt att jag får några av biverkningarna som står på min medicin, men äh! Det gör la fan ingenting :) Det går bra nu - ja hör - på det går bra nu! Jag är sååå glad!!! Har svävat på moln halva dagen idag! Och allt för ett litet besked, javisst äre great stuff alltså! Let's the show begin! ;)



Har sett en jättebra film idag också, the last song, absolut sevärd! Det var Linda som tipsade mig om den filmen, supersuperbra! För övrigt så har vi haft en mysig trettondagsmiddag här hemma med mat och vin, det kan inte bli bättre. På menyn var det kyckling, ris och bearnaisesås! Smaskens, absolut! Kvällen till ära hade jag lite hemmaspa, tycker faktiskt att man kan unna sig det oftare. Typ varje dag :)





Nu äta varma mackor kolla djävulen bär prada men min kära mor, och inte är det då första gången vi ser den heller dock men den är ju så klockren och Meryl Streep spelar så underbart bra i den filmen! Imorgon bär det av till Rovaniemi för att besöka min kära farmor <3

KYSS OCH NIGHT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0