Grenade

Grenade - Bruno Mars <3

Oj oj, nu var det längesen igen sen jag skrev sist. Och gosh, det är fan svårt att hinna med allt nu säger jag bara. Måste ta och stressa ner, man stressar ju sönder helt. Skrev senast i fredags, och det inlägget ligger mig nära hjärtat, fick ett väldigt tråkigt besked då.. :( I lördags firade vi min älskade vän Linnea som egentligen fyller år idag måndag men vi hade lite fest för henne i lördags samt utgång på Umppi som då inte var värt 10 euro för musiken sög jävligt mycket, men äh de funkade. Jag hade det verkligen kul, om man ser lördagen i sin helhet. Hann sova ca två timmar från och på söndagen var det dags för bugg! Hela söndagen gick i dansens tecken och det var sååå otroligt kul :) Verkligen, alla borde börja dansa, då menar jag inte bugg bara liksom någon dans, man blir så glad av det! Dansa och sjunga borde alla göra, det är terapi!



Idag skall jag plugga inför kursen som börjar i februari, det är väldigt väldigt mycket jag måste läsa igenom och jovisst jag har börjat men måste anteckna också lite så jag kommer ihåg de viktigaste ju. Ikväll skall jag till stallet :) Åh, vad kul. Ser verkligen fram emot det. Men min mobil, helvete den är sönder. Vet fan inte vad det är med mig och mobiler, de pajjar seriöst alltid :( fucking shit också... Alla ni som läser det här, skicka era nummer till mig, samma nummer som förut.

Grattis Linnea vännen på din födelsedag! 20 år, hipp hipp hurra! :) Önskar dig en alldeles underbar dag <3<3

Nu aktivera
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0