gooosh!

Tur att jag är sjuk och inte behöver gå ut. Det är seriöst -29,7 grader ute!! Oh my. Life is life, då är de den första sjukan jag har för detta år, men bra om jag är sjuk nu för då slipper jag vara sjuk sen resten av året?! peppar peppar ... *blink blink* Uscha blä, vad kallt. Nej, jag sätter inte min fot utanför vår lägenhet. Fast iförsäg, när jag svettas så kanske, men inte när jag får feberfrossa, de är inge skoj.. 

Foto: Anna Aava

Har parkerat framför teven med min bärbara. Just nu sitter jag och kollar på Jönssonligan i brist på annat, faktiskt rätt så skoj emellanåt - lättroad som man är, haha! :) Satt och tittade på det igår också med min kära mamma, fast den var inte så bra.. Med tanke på att dessa filmer är så gamla så är de helt okej :) Har bara kollat på en massa filmer idag så man är inte van vid dessa förbaskade reklampauser mitt i allt.. Har kollat på Ladder 49 till exempel, jättebra film om brandmansyrket - grät floder. Och en av de bästa svenska filmera Så som i himmelen, som också är helt klockren - rätt så djup så där grät jag också floder. Det är bra att få gråta ibland! :)



Som sagt, glöm gamla bekymmer. Nytt år, det innebär en ny start - ett nytt liv. Jag känner att det är början på ett bra år. Verkligen. :) Det känns bra! Jättejättebra! Ingen kan någonsin förstöra mitt år, ingen. Idag är jag stark :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

hääärligt babe! :)

2011-01-04 @ 22:03:39
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0