Go'morron!

Så underbart härlig dag det var igår! Woho :) Mycket glädje och skratt. Sånt behöver man faktiskt oftare. Jag nattsuddade VÄLDIGT länge igår men kom ändå upp imorse.. Elit. Skall väl ta mig en morgonpromenad i det friska vädret innan jag börjar att baka! Så alltså har jag en lååång dag framför mig med andra ord! Här ska det bakas flera plåtar med bullar, dock inget vanligt recept, hemliiiiiigt recept ;D Det är så mysigt att baka så jag kan nog stå hela dagen, men jag tror inte alla ingredienser skulle räcka för något sånt om jag ska vara riktigt ärlig. Men inte kommer jag att vara snabb heller, nejdå! Idag är det faktiskt bättre i förkylningen, tro det eller ej. Det kanske var bra för mig att gå ut i friska luften igår och gå och kolla hockey ändå trots allt! :) Trodde det var raka motsatsen men icke sa nicke. Det är väl på tiden jag börjar bli frisk tycker jag, har haft det här nu i mer än en vecka, pallar inte fler dagar ändå.. Ikväll nalkas det för dansträning - bugg! Gud så kul, har inte dansat eller tränat på jättejättelänge. Hoppas min kropp pallar det, skall ta det lite försiktigt :)



Morning på er alla! Ha en superhärlig dag för det skall jag ha!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0