Friska vindar!

Helt otroligt härligt väder ute! Kyligt, vinden biter i kinderna.. :) Har varit ute på en promenad imorse, och sen fixat lite studiegrejjs på CSN och pluggat. Snart iväg på en promenad med min mami, skall bli skönt att få komma ut lite. :) Dagen bjuder då på mer plugg, och sen kanske sjunga på hockey, vet inte ännu hur det blir?! Kvällen går i dansens tecken...

Gårdagen bjöd på hockey! Asplöven spelade mot Kovland och vann med 7-3, inte illa! Och så sjöng jag nationalsången och nu denna gång gick det mycket bättre än för två veckor sen då jag hade infektion i luftvägarna.. Kvällen tillbringade jag hos Linnea och Jesper, vi hade lite filmkväll, det var supertrevligt :)
Startade morgonen med ett träningspass på everyBody med mamma, bodybalance!



Skriver mer sen.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0