Feberglänsande ögon

BRB hosta upp lungorna. Ja, förjäkligt.. När man är hemma och vilar så blir allt värre, min feber har stigit och hostan har blivit så förjävligt äckligt dålig. Annars när man springer runt och härjar så blir det varken bättre eller sämre. Wiiierd. Har ikväll tittat på en till film med min kära mor, vi kollade på Avatar, den är ju så sjukt bra tycker jag. Vet dock inte om mamma var av samma åsikt men hon satt iallafall kvar under hela filmens gång så.. Har missbrukat mina astmamediciner för mycket idag men jag kan seriöst inte vara utan dem.. Feberyran är extrem. Men tur som fan att jag har köpt så gott te från NK i Sthlm, så jag njuter av det, hehe!



Jag längtar efter sommaren! Gah. Nu tycker jag att vi har fått nog av snön. Det går ändå inte att vara ute för att de är så kallt så då kan den lika gärna försvinna.. Om det inte blir mildare och någon tar med mig och åker snowboard/slalom, det säger jag då inte nej till :) Eller kanske en trevlig ridtur i djupsnön... Det skulle vara alldeles underbart! :)

Allt är förändrat, inget är som förut.. Både på gott & ont.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0