Faboulous!

Hade jättesvårt att sova inatt (märker ni om ni läser mitt näst-senaste blogginlägg) och det var på grund av den jäkla förkylningen. FÖRKYLNINGEN FRÅN HELVETET! Men mest berodde det på den smärtan som jag går runt och har i mina lungor. Inatt var det seriöst så illa så jag ville väcka mamma och pappa o säga att vi skulle åka till akuten. Men, tydligen så lyckades jag somna där vid typ 5 snåret, sist jag kollade på klockan vad den 04,50. Så har sovit ca 5 timmar. Bättre än ingenting :) Men idag är jag piggare! Mår faktiskt lite bättre - TROR JAG. Ska inte säga för mycket för då går det väl åt fel håll sen och då blir man sämre. Jag underhöll mig själv inatt med att äta skumtomtar och kolla på Harry Potter filmer, nog var det najs ändå!





Idag däremot! Woho, ser verkligen fram emot denna dag. Har typ varit isolerad i en vecka så nu ska jag försöka gå ut och ha det skoj med vänner! Idag är det hockey som gäller, det kommer att bli jättemycket folk och det innebär kö, så det blir att åka dit tidigt idag. Men jag är redo redan nu så, Linda det är bara att ringa! ;) För alla er som skall på hockeyn i eftermiddag, see ya there!

Nu skall jag bädda rent i min säng och försöka mig på en liten promenad!
KYSS

Kommentarer
Postat av: Henny

Fint öga du har :)

2011-01-08 @ 12:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0