Evening

There is someone here inside
Someone I thought had died so long ago

Foto: Anna Aava

Idag började min kurs i Gävle där jag ska läsa en kurs på halvfart med åtta träffar, kursen heter missbruk och kriminalitet, dock så har vi vår första träff den tredje februari. Ser fram emot att börja kursen, har läst kurslitteraturen och det är sjukt intressant! Dock så blir det jättetråkigt att lämna alla mina nära och kära här hemma i norr. Men de finns kvar <3 Kvällen tillbringade jag i stallet, saknar stallet och hästarna såå mycket.. Trist att vara utan dem men tur att jag funnit hästar att rida i Stockholm! Imorgon är det Kalix och plugg som gäller, möjligtvis promenad.

If it´s important enough to you, you will find a way.
If it´s not, you will find an excuse.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0