Bullbak&Snöyra

Vilken dag, hihi :) Har bakat bullar idag, min kära mor assisterade mig! Vanligtvis brukar det vara pappa(!) som lagar mat och bakar hos oss men nu fick vi lov att visa våra bak-skills och gud vad braaa det gick! Hur det smakar vet jag dock inte eftersom jag inte ska äta sånt där, men pappa sa att det var gott iallafall ;) Snart är det dags för dansträning, får se hur mycket jag orkar med, är lite slut efter den intensiva dagen idag. Det är typ äckligt väder ute. Blötsnö, blä.



Imorgon är det måndag och mamma börjar jobba. Åh, nu är jag helt ensam :( Någon frivillig som vill komma och joina mig ?! Måste typ göra något vettigt imorgon. Kan städa, laga lite mat, gå ut och promenera, hmm vad mer.. Äh, tar de som det kommer! Hehe ;)

Skall äta lite mat, är inte alls hungrig. Har suttit och tvingat i mig mat hela dagen. Men som min kära mor säger så ska man äta bort förkylningen, inte så lätt när man saknar aptit men jag kämpar :)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0