Bodybalance&tomatsoppa

Gårdagen var jätteskoj, tack alla Ni som gjorde den så bra! :) Hihi. Mycket, mycket trevligt. Vaknade 8 imorse, drog på mig träningskläderna och käkade en banan och drog iväg till everyBody med mamma för ett bodybalance-pass. Gud så härligt det är!! :) Det är både jobbigt och svettigt, det kan man inte tro men så är det faktiskt.. Men framför allt härligt :) Avslappningen är bäst så här på morgonen!



Jag skall fortsätta städa och fixa här hemma snart. Vi har bjudit över familjen Tolvanen på finmiddag i eftermiddag. Måste ju se någorlunda ut som en lägenhet här tycker jag, för öö jag har typ spritt ut alla mina saker lite här o var inatt tydligen.. Menyn till eftermiddagen är dock hemlig ett tag framöver, eller rättare sagt några timmar framöver! Senare ikväll skall jag till Annika och Håkan, de har flyttat till stan för ett rätt bra tag sen men jag har dock inte sett deras lägenhet än! Vi skall ha lite tjejkväll. Umgås, spela spel och snacka :) Det ska bli mycket trevligt att umgåsa med tjejerna eftersom det är sista helgen i Happytown. Sen har min kära väninna Jessica äntligen kommit hem till Haparanda från Luleå. Så, troligtvis blir det utgång :))

NU AKTIVERA!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0