Beautiful

Gårdagen spenderade jag några timmar på vårdcentralen. Tog lite prover. Fick en tid klockan 13,00 idag men så ringde de typ 12,15 och sa att de har krockat med något annat ... Så fick en tid imorgon bitti. Kul liv. Känns rätt så ovärt att ens traska iväg dit imorgon bitti, men ajja. Har sån otrolig abstinens, och inte äre bara en sak som orsakar det. Nej jag vill sjunga, rida, träna och ut o promenera. Men icke sa nicke. Men snart, hörrni, snart :) Hihi. Idag har jag endast bara vilat heela dagen, så skönt att bara koppla av med lite te framför en bra film. Mysnivån är hög! Har kollat på tre filmer, slumrat där emellan och bara chillat. Najsnajs. Behöver få vila lite faktiskt, ligger säkert mycket i det också varför jag är sjuk hela tiden, jag vilar aldrig.


Life is beautiful <3

Nu ska jag ta mig en tupplur!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0