Ansiktsmask&kureringskur

Wöw, vilken lugn dag jag har haft det idag. Bara varit hemma, helt tyst i hela lägenheten, kollat film och ätit frukt. Gjorde min berömda frukt-kurerings-skål! Naminami, det kan inte bli bättre :) Hade lite hemmaspa också. Fixade fotbad, manikyr, ansiktsmask osv osv. Najjsigt. Man borde unna sig sånt lite oftare. Känner mig inte bättre idag, snarare tvärtom. Blev nog lite för mycket aktiviteter ihelgen. Lördag var det hockey hela eftermiddagen/kvällen, och sen så blev söndagen också lite för stressig och avslut på dagen var det dansträning vilket jag känner var lite för tidigt att anstränga sig för det.. Så, därför blev det en hemmadag idag. Skall iallafall ut på en promenad senare, behöver få frisk luft.. Idag har jag kollat på Masjävlar, den där filmen är ju helt galen, ojoj. Men bra är den.. Har faktiskt lite träningsvärk idag, såndär skön, irriterande värk. Snart så ska jag börja träna på allvar, när den här förkylningen släpper, LÄNGTAR! :)) Jag älskar att ha tränngsvärk, då vet man att man gjort något bra och att man tränat på rätt sätt! 



Nu skall jag gå och ta mig en varm dusch för att jag fryser så mycket!
KYSS

  

Kommentarer
Postat av: mimmi nilsson

åå vad gott det ser ut :P

2011-01-12 @ 13:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0