What a night!

Ohh, huhu! Då kanske man kan pusta ut lite då, eller..? Som sagt så kollade jag på Harry Potter filmer igår, blev dock inget marathon för jag råkade somna (haha), det är seriös skamligt att somna till ett sådant mästerverk som Harry Potter, men nu råkade det att bli så.. Mina antibiotikatabletter är sjukt starka! Jag tog en tablett och efter 30 minuter så hade jag däckat, jag var inte ens trött innan så. Tadaa. Men väl när jag somnade så drömde jag såna läskiga mardrömmar (igen) nu var det dock inte alls liknande mardrömmar som förra gången men de var jätteläskiga ändå. Jag drömde om att jag blev jagad av en skallig gubbe för att jag hade tjallat på honom (han sålde typ narotika eller något). I sin vänstra hand höll han en yxa med blått skaft och i den högra en citron?! Det där förstod jag inte riktigt men, so what.. Han ville döda mig personligen eftersom "vi" narkotikamissbrukare människor (som jag nu tydligen var i drömmen? Tror jag..) "Vi" tjallar aldrig någonsin på varandra. Så nu hade jag fått ett pris på mitt huvud, han hade tänkt att någon annan skulle sköta "de jobbiga bitarna", men sen beslöt han sig för att göra det själv. Jag kommer ihåg att jag sprang upp för en brant backe som underlaget var av jord, men det regnade så jorden hade blivit till en enda gegga. Det var jättesvårt att springa uppför backen, så jag började krypa. Jag ser hur han kommer allt närmre mig hela tiden och jag är liksom still på samma plats hela tiden, jag kommer verkligen ingenstans. Paniken börjar växa i mig, och jag förstår att slutet är nära. Jag känner hur någon tar tag i kragen på min blus och sen så vaknar jag... Jag vaknade upp kallsvettig och började plugga eftersom jag inte riktigt vågade somna om, trodde väl att jag skulle fortsätta drömma dessa drömmar. Jag pluggade i cirka 3 timmar kanske, sprang säkert 100 gånger på toa där emellan.. Hata urinvägsinfektion, seriöst :( Och den där jävla tranbärssaften smakar seriöst skit, uuääk! Har fan fobi för att dricka den. Det är så otroligt surt så att man börjar må illa. :( UÄK är det enda jag säger. Jag har kommit på varför jag drömmer så mycket mardrömmar om just narkotika. Det är ju för att jag läser om det nu, jag råpluggar det för tillfället och massor med statistik inom brottsligheten i Sverige, det är ju helt sjukt hur de kan påverka en så här.. Usch :(


Studentbal sommaren 2010

Ikväll har jag träning med musikalen igen, sång som står på schemat! Vet dock ej ännu ifall jag är påväg eller inte, beror på hur jag mår. Viktigt att vara med idag faktiskt, så får överväga där.. Förra träningen var ju jätterolig :) Ett skönt gäng jag kommer att få jobba med nu fram tills premiären som är i maj! Spännande :) Jag har laddat upp med en massa äpplen, godis, tranbärssaft(BLÄ) och värktabletter här vid min säng. Varenda gång jag ser den där förbannade tranbärssaften så vänder det sig i min mage, usch fyfan. Det är bara att härda...

*

Hoppas Ni alla får en lugn och stillsam söndag :)
K Y S S


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Yxa och en citron, hahahahahh :D hoppas du får en bra söndag <3

2011-02-27 @ 13:55:06
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0