It's a new day!

Best friends make the good times better and the hard times easier..

Jag börjar känna mig allt piggare och piggare nu :) Det är ju toppen! Jag känner mig både starkare psykiskt och fysiskt, dock så har jag fortfarande ont i magen men den smärtan börjar också avta, great! Sov inte så bra inatt, vaknade många gånger under nattens gång, trodde först att jag hade feber för jag frös som en tok men, nej, kom på att allt var som vanligt eftersom jag fryser 24/7. Idag MÅSTE jag inhandla min tranbärssaft (gudomligt gott)! Fråga mig inte vad det är som har hänt, hur jag nu helt plötsligt har börjat tycka om den, men det var väl bara en fas, haha. För nu, nu är jag typ helt beroende av den där förbaskat sura saften! Sen har jag möten och ärenden att uträtta, ikväll är det kör i Kista igen och dit borde jag verkligen åka, tror faktiskt att jag gör det också, får se hur jag mår senare men jag mår betydligt mycket bättre än vad jag gjorde igår. Kanske även blir en fika med en bekant från Haparanda, skojjsigt :)



Nu så ska jag sminka mig och sedan åka in till City. Ha en fin måndag alla!
K Y S S

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej sweetie! Hörde att du och Ida träffats, vad roligt! :)

2011-02-28 @ 23:51:47
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0