Lyckorus!

Jag fick en idé idag, eller är det kanske en dröm som jag har haft länge länge, som jag verkligen, innerligt vill förverkliga? Jag tror nog att det lutar mest åt det hållet. Man måste våga, och jag vet att jag vågar! Jag har mod nog för att göra det här, så att det räcker och blir över! Men hur skall jag gå tillväga? Vart ska man börja? Många frågor, men den frågan som jag tycker är viktigaste av allt - har jag stöd från nära och kära till att göra en sån här sak? Svaret är ja, för det har jag verkligen. Är lyckligt lottad <3 Nog har man tagit många beslut i livet, men jag kan inte riktigt kalla det här ett beslut heller, för jag vet ju att jag vill göra det, men samtidigt så vet jag inte om jag har tillräckligt med resurser för det. Ett lättare val, kanske man kan kalla det, ett längre steg till något jag verkligen vill? Det fungerar också. Jag får ta mig en liten funderare, kanske kontakta någon som vet hur jag ska göra för att kunna förverkliga min så kallade dröm! :)



Fastän jag har djävulskt ont i magen och för att min godis och min tranbärssaft är slut (som faktiskt började bli god nu och jag tror seriöst att jag har blivit beroende av den där sura saften!) så är jag jätteglad :) Känner mig stark och nu vet jag vad jag verkligen vill satsa på! Jag älskar livet och livet älskar mig!

K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0