Antibiotikakur&tranbär..

Glöm aldrig att du är starkare än du verkar
smartare än du tror

och modigare än du anar

*

Gårdagen var relativt OK, absolut. Efter begravningen åkte jag hem igen, tog mig en siesta och senare satte jag igång en film på datorn. Harry Potter blev det, älskar alla Harry Potter filmer och kan alla i princip utantill men de är alltid lika bra varje gång jag ser dem, kanske till och med ännu bättre! :) Jag tittade på Harry Potter och halvblodsprinsen, den är såå bra! Det blir kanske ett Harry Potter marathon ikväll, har alla filmerna och jag kommer inte kunna sova på grund av magvärken så då kan jag väl lika gärna sysselsätta mig med att titta på film, det är ju faktiskt inte så ansträngande har jag hört. Jag sov över hos Carola inatt, det var mysigt.. Kollade Let's dance och bara chillade. Imorse vaknade jag med världens magont och hade allmänt ont.. Åkte in til närakuten i Nacka och läkaren konstaterade att jag har urinvägsinfektion. Jippi. Åter igen en antibiotikakur.



Jaja, det är väl bara att härda ut då, tills kuren är över. Blev tipsad att köpa saft från antingen lingon eller tranbär, så får väl ta mig ut mörka Stockholm på egna ben för ett tag, läskigt... Gör kanske det, om jag hinner, får se hur jag gör. Kvällen bjuder då kanske på antingen utgång (om jag orkar) annars blir det myskväll som det troligtvis lutar åt med film, äpplen och lingon/tranbärssaft :) Hittade tranbärstabletter här hemma men skall ändå bege mig emot Nacka forum för att köpa lingon/tranbärssaft och godis, hihi... :) Måste unna mig lite gott när jag har ont, då kanske det onda går bort! Kan ju iallafall få inbilla mig det. Ska sitta här ikväll och tröstäta, det låter jättebra ju.



Sjuka Karin i egen hög person, pffh.
 
*

Nu bär det av emot Nacka forum, sen myskväll!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0