Hemlängtan&Kriminologi

Gårdagen var jätterolig, enligt mig iallafall. Vi var ett skönt gäng som var och sjöng på Kulturama. Vi alla var jätteduktiga ju, satte stämmorna nästan direkt *high five* Det var verkligen kul.. Kul att få nya kontakter och lära känna nya, härliga människor som också brinner för samma som jag, det vill säga sång och dans... Fick mig många glada skratt! Nästa träning har vi på söndag, även då har vi sångträning! Dansträningen börjar nästa vecka. Jag börjar känna mig lite krasslig, ont i halsen och huvudvärk, hade lite feber inatt så hade svårt att sova igen. Och så var det även en rätt så tung dag idag, vi hade begravning här i Stockholm. Jag hoppas verkligen, verkligen inte att jag blir sjuk nu och missar en massa viktigt info om musikalen och kören, men framför allt inte att jag missar träffen på torsdag i Gävle, den får jag inte missa... Alltså, så får jag inte bli sjuk. Även nu fast jag blir sjuk så måste jag ignorera det, annars kommer jag ju vara totalt lost, man måste ju hänga med i alla projekt man har annars är det ju ingen idé att vara med, eller hur?!


Såhär ser jag ut idag, blek och halvsjuk

Ikväll blir det en chillkväll för min del. På grund av att jag har massor att plugga, både då kriminologi men även olika sånger och då bland annat stämmorna från igår. Jag är sjukt sugen på godis men det är alldeles för kallt för att gå ut så jag struntar fullständigt i mina abstinensbesvär här, jag behöver ändå ingen godis, så det så! Det får bli en fruktskål istället kanske, behöver väl lite c-vitamin så jag håller mig frisk - kanske dock redan är försent med det eftersom jag känner mig lite hängig men, alltid värt ett försök!  

*

Idag längtar jag hem till mina nära och kära jättemycket, önskar jag var där hos er.. Sänder alla mina varmaste tankar till er och hoppas att ni alla mår bra <3 Puss på er

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Saknar dig! Här är allt bra <3 love u

2011-02-26 @ 20:06:39
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0