Bokrea!

Var och en är sin lyckas smed
Den som är för dum trampas ner

*

Vilken underbart härlig dag det har varit idag! Träffat mycket trevliga människor minsann, haft det riktigt bra :) Sprungit en massa ärenden och shoppat på bokrean! Köpte några böcker till mig själv, och sen en åt min kära mamma! Billigt som bara den, ja jisses.. Funderar nästan på att gå tillbaka imorgon, haha. Har skickat in min första studieuppgift här för några dagar sen så nu håller jag på med vår andra uppgift. Läser igenom all kurslitteratur (som är typ JÄTTEMYCKET), huhu, det bara snurrar i skallen nu om olika statistikstrukturer. Just nu är det en bok jag läser på nätet, som heter "konsten att läsa statistik om brottslighet", otroligt mycket att ta in men jätteintressant, verkligen! :) Men nog börjar hjärnan ta stryk nu, känner hur mina ögon värker av ansträningen av att läsa från datorskärmen. Kanske borde ta en paus, hoppa runt lite kanske - jag fryser något brutalt mycket, gaaaah. Haha, ni skall bara se min outfit. Ylledressen på, fleecetröja, ytterligare en collegetröja, adidasbyxor, stora raggsockar med duntofflor! Najjs :)



Morgondagen bjuder också på en hel del pluggande, men jag klagar inte :) Det är bara kul att lära sig nytt, och ännu roligare när man verkligen är intresserad av ämnet! Imorgonkväll har vi också vår första träning med musikalen, och det är sång :) Gud sååå kul!! Under dagens gång skall jag även hinna göra lite hemmaspa hade jag tänkt, och köpa lite kläder! Låter som en bra dag i mina öron!

*

K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0