Värsta äventyret!

Woho vilken dag idag alltså! Vi hade kollationering med musikalen idag och nu har jag fått lite mer hum om saker och ting! Gud sååå kul det kommer att bli, ser verkligen fram emot de kommande månaderna och premiären! Yee. Började ju bra också idag. Hade kollat fel på tiden i mejlet, tog förgivet att det stod 13,00 men TUR att jag kollade en gång till och då var klockan 11,20. Då stod det 12,00. Fatta paniken jag fick. Huhu, då blev det att stressa, och tror nog aldrig att jag varit så effektiv och snabb någonsin när jag har stressat. Även väldigt organiserad fastän min väska inte såg lika organiserad ut dock, men jag fick med mig alla kläder, smink, hårspray och sånt till fotograferingen som skedde i slutet av kollationeringen idag. Men, faktiskt så hann jag i tid! Tro det eller ej! Duktigt duktigt. Men iallafall, i min stressfas där så sprang jag hela vägen till busshållsplatsen, bussen kom ca 3 minuter efteråt. Kunde inte sitta still i bussen så jag valde att stå upp. Märkte att jag stod och gjorde irriterande ljud med klacken emot bussens golv, då slutade jag illa kvickt med det, kollade upp och såg en tant som blängde på mig. Men sorry för att jag finns, tänkte jag. Tönt.. Väl framme vid Slussen sprang jag för att hinna med tunnelbanan mot Gullmarsplan som skulle åka från stationen om 1 minut. Kom just och just innanför tunnelbanans dörrar innan de stängdes, huh! Inte kul och fastna i dem, nejnej... Det tog ca 8 minuter för mig att komma till Gullmarsplan, där sprang jag ner till tvärbanan och stod och väntade på den i 7 minuter. Ett jävla väntande hela tiden.. Sen gick jag från tvärbanan upp till Kulturama, upp 3 trappor och så var jag framme, tada! Vi gick igenom hela showen, alla sånger, träffade koreograf, kostymör mm. Det var jättetrevligt, men det blev tillslut värsta äventyret, hehe :) Ser fram emot det här, nu kör vi! Träning på torsdag redan, wohooOO!



Helgen gick både i pluggandets OCH festandets tecken, en bra helg! :)
KYSS

Kommentarer
Postat av: Linski

Blev lite motion kombinerat med stress hihi :) Låter som ett kul projekt. Vad är det för musikal?

2011-02-20 @ 18:38:31
URL: http://string.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ojj vad fin bild på dig karin :D

2011-02-21 @ 10:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0