Kriminologi&Hockey

Hihi, haft en trevlig dag idag, fast dock så har jag haft supermycket att uträtta, ärenden och typ sprungit runt som en tok. Tog mig dock en välbehövlig fikastund med min väninna Isabel på stan, det var skoj :) Hon har en jätterolig app på sin telefon, kan seriöst inte sluta skratta.. Skrattar fortfarande.. Du måste fixa in den på datorn Isa så att jag får skratta åt den här i min ensamhet, men vi kan ju inte dela med den till andra - den är FÖR rolig! Haha.. Den är för bra alltså. Seriöööst. Har just bokat resa till Gävle, tur och retur.. Valde studentbiljett men kostade ändå helvete 500 kronor. Jaja, jag måste ju dit så. Kan inte hjälpas!


Halvsliten och småsjuk Karin en onsdagskväll...

Går runt och snorar och nyser hela tiden.. Har haft folk i min närhet som har haft den förbaskade influensan, inte då vill jag ha den nu! Äter jättemycket vitaminer och dränker både mig och mina händer i handsprit.. Haha, usch. Började just att tänka på hur mycket baciller och skit som finns t.ex. på tunnelbanan, i alla bussarna.. BLÄ. Har alltid en liten handsprit med mig i väskan, tror dock inte det räcker längre. Tur att jag har en stor väska, då får jag till och med plats med en dunk handsprit, yeah! Har kollat på Asplöven live nu en stund, just nu står det 7-1. Om de vinner nu så vinner de hela serien, GOOO ASPLÖVEN! Jag räknar med er :)

Nu skall jag läsa om olika kriminologiska teorier och sedan sova :)
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0