Tänk om jag ångrar mig..

..och sen ångrar jag mig igen..

Uh helvete vilken jävla värk jag har i magen, avlider snart. Mamma gillar inte att jag svär när jag skriver i bloggen men nu mamma lilla, har jag så ont så det hjälper att svära och fräsa lite faktiskt! :) Så nu får du stå ut med det i det här inlägget vilket jag hoppas att du läser. Som sagt så hade vi körträning igår igen i Kista. För att göra det hela kortfattat: Jag åkte för första gången kommunalt till Kista, och första gången jag åkte den blåa tunnelbanelinjen och jag överlevde, wohoo! Man känner sig ganska bra faktiskt. Vi tränade på några låtar, tre nya låtar där jag fick ett solo på några rader i en låt, det var jättekul :) Faktiskt jätteskoj, jag gillar det. Det är väl ändå huvudsaken, inte sant?



Mycket val i livet nu, tänk så ångrar jag mig, och så ångrar jag mig igen..? Hur blir det då? Gosh, jag vet inte vad jag ska göra. Hur mycket jag själv orkar, kroppen tar stryk redan som det är nu med allt pluggande, körträningar och när ännu musikalen börjar nu på torsdag.. Får se, jag är så osäker på ifall jag orkar eller att det kanske blir för mycket. :( Svårt.. För då kanske det blir så att jag verkligen vill något, och då ångrar jag mig att jag inte kan göra det sen i slutändan, att jag inte tog beslutet att göra det. Men, jag kanske inte orkar med allt till slut, man kan ju inte heller bara tänka NU, man måste kunna tänka på framtiden också när man tar beslut.. Jag får se hur jag gör, svårt är det iallafall, och det vet iförsäg också personen i fråga.

Nu skall jag åka in till stan för att uträtta några ärenden!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0