Sunshiine

Åhh gud så härligt väder det blev idag då :) -17 grader med strålande solsken! I love it :) Får se, ska nog plugga hela dagen men nog skulle man nog kunna klämma in en promenad någonstans tycker jag faktiskt! Fast dock så tror jag att det blåser sjukt kallt idag efter det är -17, inatt när jag var påväg hem så var det ungefär lika kallt och vindarna då var dödligt kalla.. Bläää! Alltså med andra ord får jag klä på mig ordentligt :) Som sagt så går dagen i pluggandets tecken och jovisst, det blir bra eftersom jag måste plugga. Men även så blir det bio lite senare tror jag, får se. Gårdagen var jätterolig :) Spontan utgång, sånt gillar jag. Spontana grejjer liksom, om man planerar något så går det liksom aldrig ändå som man planerat så, ta det som det kommer! :)

Foto: Anna Aava  Sthlm 22 oktober 2010

Skriver mer sen, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0