Patetiskt.

Jag har sett mer än vad jag vill..

Usch vilken natt! Blev drabbad av typ migränen från helvetet, inget att leka med. Nej fyfan.. Den där känslan, nej det går inte ens att beskriva. Man mår så dåligt, vill spy men det går inte, hela huvudet bultar av smärta, ögonen trillar ut.. Nej alltså, det går bara inte att beskriva för man får inte fram den brutala känslan... Helt sick. 

 
Idag ser jag nog ut som hon där ovan på bilden. Har sjukt mycket att göra, gahh. Dock så tor jag att jag lämnar min docka hemma, hon verkar ju släpa med sin men jag tycker hon får stanna hemma idag för att det är så kallt ute.. Eller okej, det är -3 grader och mestadels sol men det blåser något så djävulskt.. Idag får det bli underställ-yllebyxor under mina jeans, då blir det varmt och gosigt :)



Nu drar jag till stan gott folk, ha en bra dag!
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0