Möte&körsång

Huhu säger jag bara! Har sprungit runt som en duracell-kanin heeela jäkla dagen idag! Vaknade vid 6 tiden på morgonen, satte mig ner och pluggade kriminologin, skall analysera olika teorier osv just nu. Intressanta saker som tas upp! Najsnajs. Pluggade till cirka klockan 8, tiden bara rusade iväg. Duschade och slängde i mig lite frukost. Sen bar det av till City. :) Härlig och intensiv dag. Har hunnit med två möten, yrat på stan efter kurslitteratur, köpt ett par nya jeans och blivit antagen till en kör. Liksom, det blir inte bättre!! Nu är jag så jäkla slut i min kropp alltså, den samarbetar inte alls längre. Blir en tidig kväller, plus en lång sovmorgon imorgon! <3 Längtar efter att få sooova länge på morgonen, det var ett tag sen sist faktiskt :) Det ser jag fram emot..





Skall kanske berätta lite mer om den här kören som jag blev antagen till. Jag åkte iväg med tunnelbanan från Slussens röda linje mot Ropsten och hoppade av vid Karlaplan. Där stod det en person som är med i just denna kör som jag fick samåka med. Vi åkte ända bort till Kista, jovisst det fungerar ifall man får skjuts men om jag skall virra dit ensam då är det kört på riktigt alltså.. Vi sjöng upp, jag fick presentera mig - tidigare erfarenheter, röstomfång osv osv. Fick även ha ett litet sångprov för körledaren så hon såg mina färdigheter och röstomfång, allt jag klarade av. Och det var väldigt positivt, hon var väldigt positiv och ville ha med mig i sin kör som hon startar i höst, där hade jag absolut ingen egen talan verkar det som.. :) Så, jag har nog börjat i kören - tror jag. Är dock fortfarande osäker. Men, får se :) Och shit vilken tur jag hade att kören slutade 21,00. Tunnelbanan mellan t-centralen och gamla stan skulle stängas av 21,45 för byggarbete. Om jag hade åkt tidigare ja, då skulle jag ju vara så totalt lost alltså.


En trött och småsliten Karin efter en låååång dag

Nä, nu skall jag sooova :) Ny dag imorgon!
K Y S S

Kommentarer
Postat av: Beatrice

snygging! miss u

2011-02-11 @ 19:10:17
Postat av: jenni l

Åh, vad fin du är! Det är väldigt roligt att läsa om din vardag, du verkar ha det kul:-)

2011-02-14 @ 06:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0