Jag borde väl reagera

men det gör jag inte för att jag är FÖR trött.. :( Gahh.. Har en audition om ca 2 timmar, vaknade före 6 och lade mig vid 1-tiden. Väldigt dumt gjort av mig. Nå, är huvudet dumt får kroppen lida, det är ju verkligen sant...

Gårdagen tillbringade jag mest med min näsa i alla kriminologiböcker jag har här hemma. Det är ju så sjukt intressant faktiskt, men det blev lite för mycket av de roliga och jag blev less efter ca 5 timmar.. Jag har äntligen hittat Sarneckis bok "introduktion till kriminologi", det är endast den som fattas för tillfället och har haft typ panik sen i torsdags men igår hittade jag den ute på nätet för 200 kronor, i bokhandel kostade den mellan 500 till 900 kr. Inte värt det faktiskt, nog för att det kan vara en bok som man kan använda hela livet jovisst men ändå. Så den får jag hemskickad någongång i veckan, najjsigt värre! Dagen fortsatte med middag hos Kerstin och senare bio med tjejerna. Vi gick på Grand på Sveavägen och såg Svinalängorna, riktigt hemsk film :( Men nog var den bra men, nej usch.. Ingen film man ser mer än en gång per år.. Eftersom jag har läst boken så visste jag ju i princip vad filmen skulle handla om men, nej. Uscha! Jag satt där och grät floder, försökte vara diskret men nja, när man inte har med någon näsduk kan man inte vara så diskret, buhu..

Foto: Anna Aava

Skall sjunga upp och stretcha lite innan jag beger mig vidare t City. Önskar er alla en fin söndag!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0