Inget blir som man tänkt sig..

.. det är ju seriöst sant! JAG skulle sova LÄNGE idag men icke sa nicke, det fick jag inte göra tydligen. Vaknade vid 8 tiden och hade sån huvudvärk så jag var bara tvungen att stiga upp.. Är inte ett dugg trött men jag ville sova länge :'( Buhuu.. Idag måste jag seriöst bara plugga. Undrar bara hur man ska orka plugga m skallebank, men ja det är ju ett senare problem. Nog har man tillräckligt med självdisciplin så att man gör det ändå! Chattar just nu med min väninna Laura och hon säger att hon just varit på massage.. Jag vill också ha massage :( Skulle ha passat på medans jag var hemma för här kostar det alldeles för mycket.. Om man inte skulle hitta någon billig.. Hmm vänta.. Googlade just på massage i Stockholm och då kom det upp en sida. STHLM-massage.. Det finns prova-på-pris för nya kunder. 1 timmes massage - 350 KRONOR! GOOOSH. Ringer dit direkt och bokar tid..



Nä nu äre dags för promenad, sen ta tag i pluggandet!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0