Huvudstaden&pannkakor!

Har varit på resande fot hela hela dagen, huhu säger jag bara. Utan varken mat eller vatten fast det är dock mitt eget problem, men jag hade seriöst inga krafter kvar i kroppen för att engagera mig att köpa något.. Flög från Luleå 15,45 och landade här i Stockholm 17,05. Både Linn och Isabel frågade mig ifall jag skulle komma över till Isa på pannkaksmys, så jovisst kunde inte motstå deras sällskap och god pannkaka eftersom jag endast ätit frukost på hela dagen. Så direkt efter att jag anlänt till Nacka dumpade jag grejerna och for vidare med bussen in till slussen! Väl när jag kom dit så blev det mycket pussande på kinderna och stora kramar, även Jacob var där och höll oss tjejer sällskap! Trevlig första kväll i huvudstaden :)


Student 2010

Nu känner jag mig som en zombie så tänkte bara uppdatera min blogg så ni vet att jag överlevde resan till vår vackra huvudstad, nog för att de var på gränsen att jag höll på typ att svimma i flygplanet. Det var jättemycket turbulens och ja, läskigt helt enkelt.. Bälteslampan var på hela resan.. Buhu :'/ Att man är flygrädd underlättar inte just då i det läget men, ja vi klarade ju oss iallafall denna gången. Ska nog packa upp imorgon, är så trött nu så jag bara ska ligga och kolla en film, eller så blir det nog snarare sova film! Imorgon skall jag träffa min sötmos och äta gott med henne <3

Stockholm baby, Stockholm
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0