Förväntansfull!

Oh, fick mejl idag om musikalen :) På söndag skall vi ha ett möte. Alla skall träffas, vi skall planera osv. Skall få träffa kostymören, det är det som jag ser mest fram emot :) OCH koreografen, wow. Det kommer bli så otroligt skoj nu, ser fram emot det här nu, det går braaa för mig nu! I love it :) Vi skall även ta några foton till affischen och till media som vi kommer att skylta med senare då det är aktuellt! Måste ha några kläder som andas "show"... Haha hmm... Jag har då inga sådana kläder ju! Hallå... Alltså så måste jag iväg på stan på en shoppingrunda innan söndagen då, mamma jag hoppas att du inte läser det här....


Bild från gårdagen

Har pluggat heeela dagen, skönt känns det och nog är man klokare nu! Annars vore det ju värre, haha! Var även en sväng på Nacka forum och åt lite pasta med Eric, min släkting. Just nu håller jag på att frysa ihjäl, det drar oerhört mycket från mitt fönster har jag märkt.. Gardinerna bara fladdrar. Gah! :( Solen har gått ner nu, men det är typ -4 grader ute, så det är rätt så mildt ändå fast det blåser ju mycket som vanligt. Bilden ovan tog jag igår med datakameran. Runt min hals bär jag ett halsband som jag fått från min kära väninna Maria, ett hjärta med ingraverat Kakan på. Jättefint <3

Nu snart skall jag åka in till Slussen och ta t-banan till City. Skall möta upp min sötmos och fika med henne, och prataaa. PUSS

Kommentarer
Postat av: Linkz

Jag kommer och kollar på musikalen sen, det kan du skriva upp!! :) <3<3 Kul att det går bra för dig! Du jobbar så hårt så det är du vekligen värd!!

2011-02-17 @ 10:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0