Det är att leka med eld..

..när du tar upp det här igen för du ser i mina ögon att jag försvann för längesen..

Glada besked jag fick idag :) Och igår! Det går bra bra bra nu! Igår var det beskedet om kören Collage, och idag var det besked om musikalen jag sökte till i söndags, de vill ha med mig i den :)) Är så otroligt glad nu!!! Vad kul det kommer bli nu, ser verkligen fram emot de kommande månaderna! Spännade, spännande... Huhu :)





Hela dagen har tillbringat med näsan i mina kriminologi-böcker.. Gah! Har skrivit och skrivit men det känns som att man inte kommer någonstans, men har åstadkommit jäkligt mycket idag. Och kollat på en film som jag höll på att bli tokig av.. Över 2 timmars lång narkomanfilm, blev smått less efter typ 50 minuter redan. Började nästan kräla på väggarna i slutet men jag kunde behärska mig! Duktigt gjort :) Förresten, som jag skrev tidigare så vaknade jag med sån otrolig huvudvärk - har den fortfarande. Och jäkligt ont i nacken och ryggen, beställde tid till massage imorgon, gud så härligt! :) I en hel timme, fatta jag kommer njuta. Fast tror dock att det kommer göra jäkligt ont...

Så, massage är det som gäller imorgon och fika med en väninna :)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0