Ärenden&Körsång

Huhu vilken dag! Möte hit och möte dit, tror jag glömde att både äta och andas. Men nu är jag hemma igen och tack gode gud för det för att glömma sova det kan jag ju inte göra (även fast det blir så när man pluggar).. Men jag är iallafall hemma och glömmer att sova, hehe. Som sagt så hade vi möte med musikalen igår, och det kommer bli så kul framöver. Torsdag är det redan träning, ser man på!



Jag anlände just hem från kören i Kista. Första gången jag åker dit kommunalt, haha. Snacka om att jag var lite lost. För det första så åker jag ALDRIG den blåa tunnelbanelinjen, endast grön och ibland den röda, men aldrig den blåa, och för det andra så har jag aldrig liksom varit i Kista. Så , det var väl ett äventyr i sig men jag klarade av de också, inte illa va! Det var jättekul idag, vi skrattade och sjöng, så dom det skall vara :)

Nu måste jag ladda batterierna, godnatt!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0