Tisdag

Japp, dagarna går otroligt fort. Om ca en vecka blir det att resa tillbaka. Det insåg jag igår, därför började jag råplugga operatexter och gå igenom sångerna. Även sången till bröllopet på nyårsafton. Jag testade min otroligt fina klänning när Marris var på besök så hon fick knyta korsetten, tror jag möjligtvis anlitar henne på nyår också eftersom mamma inte riktigt kan det där, haha.. ;) Längtar tills jag får bära klänningen på nyår :) Älskar bröllop! Speciellt nu eftersom jag aldrig har varit på ett vinterbröllop heller, spännande...

Har suttit hela förmiddagen och fixat mammas naglar, systers naglar och nu mina egna. Det är ett helt projekt det här med att få snygga naglar. Nu har jag kört fransk manikyr men istället för vitt - blått med tunn silverlinje nedanför. Riktigt snyggt! Än så länge är jag inte klar, fortfarande fattas någon slags diamant. :) Men snart! Skall inhandla det imorgon tänkte jag. Bild kommer :)

Gårdagen blev det spontan utgång med tjejerna, det var skojjsigt :) Var hemma hos Marris och spelade spel och så, sen åkte vi över till Finland och gick ut på Umppari, och shit vad mycket folk det var för att vara en måndag liksom, nog för att det var röd dag men det var många som jobbade idag tisdag. Men nog var det fullt ös. Dock så fick jag tillbaka febern redan igår natt misstänker jag, så jag kände mig som värsta pensionären där på dansgolvet eftersom jag typ inte orkade varken dansa eller engagera mig över huvudtaget. Idag har jag feber iallafall så jag misstänker att den kom redan inatt eftersom jag brukar engagera mig väl när jag är på krogen ;)



Idag fyller min kära syster år, vi skall fira henne senare ikväll. Nu tänkte jag försöka plugga sångtexter.
Puss på Er!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Mysigt ställe på bilden! :) Vill inte att du åker :/ hinner inte träffas mkt alls :( vem ska gifta sig? :)

2011-12-27 @ 15:49:07
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0