Sömnlös

Omöjligt att kunna sova med den smärtan jag har i halsen, usch och fy vad det gör ont. Det smakade blod i munnen idag under kvällens konsert, not good at all.. Nåväl, tur då att jag får på mig till nyår att krya ifall det skulle vara en liten förkylning på G. På nyår skall jag sjunga på ett bröllop! Försökte sova men då gick det inte så bra, blev bara att man låg och vred o vände på sig hela tiden, så istället så blev det filmtittande, på listan så stod det antingen mellan Irene Huss eller Closer, det blev Closer och det ångrar jag inte, superbra film ju! :)

Oroar mig över hur morgondagen blir när jag inte kan sova nu. Har väldigt mycket att göra imorgon plus jobb på kvällen och att jag känner mig väldigt hängig just nu, kan ju bara bero på trötthet också - vad vet jag. Undra dock vad jag skall hitta på nu. Kanske blir en Irene Huss film då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0