Rastlös Karin.

Whoooooooa sometimes, I get a good feeling!!

Japp, sådan känsla har jag just nu. Men dock så är klockan 01 och jag kan inte härja här hemma för då blir det inga glada miner som möter mig imorgon bitti då min käre far skall åka iväg till jobbet.. Och min kära mor då, nej nej det kan jag inte göra - men har sån lust att göra det ändå, men snäll som jag är så låter jag bli. Men dock så är jag ju superhyperaktiv just nu. Är inte det minsta trött och känner på mig att jag inte alls kommer att få en blund inatt.. Får se vad jag ska göra då resten utav natten, kanske kolla film med headset, någon serie kanske..


Lisdegn Valley <3

Dagen idag har iallafall varit superbra! Trots febern så träffade jag många fina människor, var på stan, i stallet, åt på restaurang med familjen osv osv, alltså en mycket mycket bra dag. Imorgon skall jag till Sohrab kl 11. Najjsigt värre.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hur många timmars sömn blev det? <3

2011-12-28 @ 08:36:57
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0