Inhandlat!

Beställde just en jättefin festklänning och en jacka i pälsimititation från Nelly.com, åhh :) Ser fram emot att se hur jackan ser ut, hoppas den är fin och bra i storleken. Jag och mamma hade lite problems när vi skulle mäta, haha. Jag tycker jackan är jättefin och passar bra åt blondiner, och ett stort plus är att det är FUSKPÄLS. Skulle aldrig ta på mig riktig päls. Icke sa nicke. Den som kom på den braiga idén med fuskpäls är seriöst min gud.



Dagen har varit lugn pga min otroligt dåliga natt, somnade tillslut men dock så drömde jag mardröm på mardröm under hela natten så det gick inte så bra att sova. Tror jag även hade lite feberyra så när jag väcktes av mamma och pappa tidigt på morgonen så trodde jag att jag var i Sthlm och så blev jag totalt förvirrad när jag hörde deras röster, wierd. För övrigt så har jag pluggat och fikat, föörsökt vara aktiv men, äh! Snart iväg på middag med brudarna, trevligt trevligt. :) <3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hade riktigt trevligt gumman! :)

2011-12-30 @ 14:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0