God fortsättning!

Hade en otroligt mysig jul med min kära familj igår, vi åt gott, umgicks, kollade Kalle och öppnade julklappar.. Så som en julafton skall vara, tycker jag! Jag fick tillverka mitt eget julbord eftersom jag inte äter kött, det var inte det lättaste dock, men jag blev mätt igår iallafall! Det var lite av varje, fantastin bara sprudlade då jag skulle skriva det vi skulle handla inför julafton. Alla julklappar jag fick igår var sååå bra, behövde seriöst allt som jag fick och allt var så bra! Superdupermegabra-julklappar, seriöst! :) Hoppas Ni också hade en fin och mysig jul! <3



Gårdagen var toppen, då passar jag på att önska er alla en god fortsättning! Själv skall jag försöka kurera mig nu inför ikväll och framför allt nyårsafton då jag skall sjunga på bröllop. Uhh, känner pressen. Ikväll skall jag jobba, det kommer jag nog orka men, tänker mest på rösten... Har världens förkylning och kanske feber. Så irriterande att man alltid ska bli sjuk när man tar det lugnt och kopplar av. Blir alltid sjuk när jag kommer hem till mor och far, wierd.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0