fullt ös!

Javisst, det är högt tempo här nu, hela december har varit stressig, både för olika konserter, alla sångträningar, alla andra måsten, köpa julklappar ja, you name it! Därför har jag inte riktigt haft tid att koncentrera mig på att uppdatera bloggen. Men nu så! Skall försöka mitt upp i all julstress att vara lite aktiv även här! I helgen firade vi Mimmi som fyller 20 år idag söndag, men vi firade henne i Nynäshamn i fredags. Det var askul ju, hih! Nya intryck, nytt folk! Trevligt trevligt.

Imorgon har jag min sista konsert innan året slut. Det blir julkonsert med Stockholms körakademi, klockan 19,00 i Sankt Peterskyrkan. Ser fram emot kvällen! Det kommer bli en kanonkonsert!! Alldeles säker på det. Alla de konserter vi har haft med skolan har gått kanonbra och allt känns sååå underbart BRA :) Känns som att jag har hittat rätt nu, vad jag vill göra i framtiden. Lovely! Allt går åt rätt håll nu, förändringens vindar blåser sina medvindar i mitt hår. :)

Foto: Anna Aava

Nu ladda batterierna för ännu en ny vecka!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0