Annandagen!

Gårdagen var väldigt lugn, iallafall morgonen och eftermiddagen. Bytte inte om från min pyjamas först klockan 18,00. Skönt att vara sjuk, då behöver man inte behöva börja försvara sig för att man sitter med pyjamas hela dagen lång. Satt och kollade film, kollade igenom operaarior och sånt, bara var. Det var sååå skönt att få slappa lite! Dock mellan varven så blev det lite mat och värktabletter. Japp. Kvällen dock bjöd på jobb. Hemvändarfesten här i Haparanda slog av stapeln, klockan 21,00 öppnade portarna och jag gick till jobbet vid ca 19,30. Förberedelserna ute på dansgovlet, i köket, baren och garderoberna var i full gång och det tog inte länge förräns de första gästerna kom. Det var rätt så lugn kväll, jag stod i garderoben. Smart tjej. Står i drag fastän hon redan är sjuk. Nåväl, jag känner mig varken bättre eller sämre idag så något måste jag ju ha gjort bra.
Det var kul att medverka under hemvändarfesten även fastän jag inte medverkade på det sättet att jag kunde dansa och dricka. Jag och mina kollegor som arbetade är nog typ de enda i Haparanda som inte är bakis idag, haha. Det var kul att få träffa alla söta prickar iallafall :)



Idag skall jag försöka engagera mig lite mer i alla arior jag har fått, lära mig dem och så. Halsen är bättre så får börja lite mjukt, dock så tror jag att jag har feber fortfarande. Senare skall vi iväg till min fina farmor och äta lite och till kvällen får vi se vad som händer!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0