4 dagar..

kvar till julafton! Jag har då ingen julkänsla över huvudtaget. Det var så konstigt på jobbet idag då man sa hejdå till gästerna, då man önskade dem god jul, det kändes så malplacerat i min mun alltså. För det första så är det typ ingen snö alls här i Stockholm, endast i Nacka typ, så det ser ut som sensommar med julbelysning, det gör ju iallafall inte saken bättre. Oh gosh! Men, gästerna var så trevliga och kvällen gick bra trots min onda hals och trötthet på grund av sömnlös natt, kvällen flöt på bra trots att det var lite rusning mellan varven. Då klockan var slagen, allt var färdigt och fint - då när jag skulle ta mitt pick och pack och dra mig till Nacka, så överraskades jag av min chef med en julklapp. Gud så kul :) Här nedan kan ni se min fina julklapp, btw den är astung!



Det kanske är bäst att engagera sig i sin packning nu inför resan imorgon, kan väl vara bra så här i sista minuten eftersom jag flyger om bara några timmar, haha hoppsansa. Nåväl, har iallafall haft en bra dag trots min hälsa.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0