what doesn't kill you only makes you stronger..

Har haft en jäkligt seg dag idag. Förkylningen blir bara värre och jag är ÄRLIGT TALAT skitstressad inför att bli frisk tills på lördag, månne om jag kommer att bli frisk, det är ju det som bekymrar mig mest känner jag.. Jag får ta till alla huskurer som går nu så att jag blir någorlunda frisk iallafall tills lördagen, det är som tur bara en låt jag skall sjunga. Jag har sovit i princip hela dagen idag, känns så segt, inte många dagar kvar här och så ligger man bara och slappar, det är fan illa. Känns jävligt lamt, men som sagt, får la kurera mig nu då. Har mycket sånguppdrag de kommande veckorna så, lika att göra det nu då så får jag köra full fart sen igen! Njurarna oroar mig mest.. Antibiotikakuren vet jag inte ens om den hjälper på grund av förkylningen jag fått som fan seriöst är hämtad från helvetet.
ÄH, ger upp detta. NIGHT ALLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0