Vi är som instrument ...

Ja, så lät det idag på vår sånglektion! Hihi. Javisst, idag fick vi höra hur alla i vår klass sjunger. Det var väldigt intressant och alla är ju så otroligt duktiga! Okej, jag visste ju antagligen att alla är duktiga eftersom det är en masterclass-utbildning vi går men, man vill ju ändå höra hur de låter. Vi är alla olika, varje individ har sin egen röst och klang, det är just det som gör et så speciellt.. Därefter jobbade Eva lite med de låtar vi sjöng för varandra, lite kort teori om sångteknik.

Och kan ni tänka er, imorse vaknade jag extra tidigt för att hinna springa på morgonen OCH så gick jag hem från skolan idag! Jippii, vååågen :) Nu skall jag däremot på massage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0