The second day!

Spänningen stiger, första riktiga lektionen idag :) Det var tal på schemat, med vår både tal och sångpedagog. Det var faktiskt riktigt riktigt intressant, fick mycket tips på övningar och hur man mentalt skall tänka osv. Mycket som är nytt också av det jag fick lära mig idag, men även lite repetition från tidigare! Imorgon klockan 09,00 fortsätter vi med tal-lektionen och då skall vi även ha lärt oss en dikt vi alla fick tilldelat till oss idag, skall bli rätt så kul, men dock så är min ganska så j*vla lång så funderar bara hur jag ska klara av det... Improvisera! Där har vi det! ;) Senare under dagen är det kårinfo, najjs! Sen när skoldagen är slut så händer det mer spännande saker, hihihi. Ser fram emot morgondagen, helt klart. Var även en sväng med Isa på Lidingö, vackert <3

Har varit och tränat på gym ikväll, 2 timmar, huhu det var riktigt skoj (och svettigt...). Dock så skall jag inte klaga, eftersom jag har den bästa personliga tränaren ever, du är guldvärd! Riktigt skönt att börja träna igen :) Sååå, det var det. Min dag i all stress, kortfattat!


NU: Duscha & träna dikt!
KYSS

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du är tillbaka i stress världen! :/ stressa inte för mycket <3

2011-08-24 @ 09:12:35
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0