Morning!

Ja, morning på er alla. Sliten natt är det enda jag säger, uhh. Det var fullmåne inatt och då vet jag att jag verkligen inte kan sova, men jag gjorde ett försök, eller ett, typ tusen försök och fick min sammanlagda sömn till ungefär 2 timmar. Bättre än ingen sömn alls. Kollade även på filmen Red Riding Hood, skitbra film! Gav upp mitt försök till att fortsätta sova och tänkte faktiskt ta mig en joggingrunda, solen skiner ute men dock så är det jäkligt kallt, men det verkar som att vi får en fin dag idag! :) I onsdags jobbade jag på hotellet, Linda och Peters bröllop, så otroligt fint! Även då fick jag otroligt lite sömn, men får ta mig en powernap idag innan träningen med Mustaparta-föreställningen! Naajsers.


Kakis flakis - traalalaa.

Som sagt så var jag i Rosvik ihelgen för Er som har mig på facebook, och där gick det otroligt bra trots min förkylning, förvånansvärt ba faktiskt, det stod att jag rörde folk till tårar, det är ju inte dåligt, själv tyckte jag att jag lät som en gnällspik med den rösten jag hade. Här kan ni läsa artikeln.
Ähh, nu ut och engagera sig lite i löpning, varit så längesen jag har sprungit pga sjukdom..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

De hade ju ändå kunnat lägga in en bild på dig när du sjunger när de skriver det!! Du är så fin :)

2011-08-12 @ 08:47:10
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: Lilly

Va duktig du är gumman! Vill verkligen höra dig sjunga live nån gång! Massa kramar!

2011-08-12 @ 12:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0