Long time ...

Ja, precis så som min rubrik lyder så var det längesen jag skrev i bloggen och det är på grund av att jag har haft alldeles för mycket att göra, och sedan har jag tagit mig ett välbehövt sommarlov, därför har jag lagt bloggen på paus ett tag men nu är jag tillbaka :) Det har hänt oerhört mycket, mycket roliga saker och mycket nytt! Vet inte direkt riktigt vart jag skall börja, och så kommer jag ändå att glömma hälften... Skönt att vara hemma i norrland, det är det verkligen. Träffa alla underbara människor, åh, lovely!

Som sagt, det har hänt mycket. Senaste är väl att jag äntligen blivit F20, det firades riktigt ordentligt med både nära och kära, alldeles underbart! En dag som jag sent kommer att glömma faktiskt :) Dessutom invigdes min första dag som F20 med förkylning, det var väl dock inte det jag såg fram emot men, ähh! Lugna puckar :) Tur att man är ledig några dagar nu så att man kan kurera sig! Till helgen bär det av mot nya äventyr, grrrreat!
Nu aktivera sig va, har viktiga möten om ca 1 timma!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0