Första dagen!

Anlände till Estocolmo igår kväll, kom hem kanske vid 22-tiden. Kämpig resa säger jag bara, och min väska var inte LITE tung, fyfan... Har haft härliga 2 månader hemma i Happytown, saknar er alla så mycket redan nu! <3 Men snart ses vi igen! Och ni alla, Ni vet vilka Ni är, är så hjärtligt välkomna till mig här i Sthlm, always! Haparanda levererade, som alltid! Har träffat nästan alla mina nära och kära, haft trevliga stunder med mina närmsta och hunnit jobba och sjungit otroligt mycket - det summerar en bra sommar! :)

Idag började jag på Kulturama, första dagen på klassisk sång, ser verkligen fram emot detta år, nu kör vi! Jag och Isabel är med i kåren och allt kommer nog bli jättebra! Härligt gäng är vi, och lärarna är supertrevliga :) Dagen idag och hela veckan framöver kommer bestå mest av introduktion, om hur skolan fungerar och massor med papper papper och åter papper, men det känns som att det här är det rätta för mig just nu! Ser verkligen fram emot de kommande veckorna!
Ha det bra allesammans!
PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Beatrice

<3 saknar dig, ses snart! :)

2011-08-23 @ 09:29:01
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0