Föreläsning!

Min kväll bjöd på en föreläsning som handlade om flickor med ADHD, alldeles underbar föreläsare som fångade en från första meningen. Maria Andersson, föreläsare och utbildningskonsult, en underbar person med en sån otrolig energi och livsglädje trots hennes otroliga liv! Du Maria, har gjort ett stort intryck på mig och säkert hela gruppen som var där ikväll och lyssnade på dig, som kommer att vara för evigt. Hennes historia och allt de hon föreläste om är väldigt lärorikt och intressant. Alla som får chansen, GÅ OCH LYSSNA PÅ HENNE. Hon är suverän, klockren! Jag känner mig mycket klokare nu vad det gäller ADHD än vad jag gjort innan, som man nu kommer att ha med sig i bagaget hela livet! Så alla ni som är intresserade av att lyssna på Maria och hennes historia, så kan ni gå in på hennes hemsida och beställa biljetter, Ni kommer inte att ångra er kan jag då säga! Hon har en grupp på Facebook som heter Flickor med ADHD, och även en hemsida: http://www.maria-andersson.se/

Toppen Maria, högsta betyg till dig!!! :)

MVH Karin Nyman Pistokoski


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0