3

Dag tre på skolan och jag kan bara säga att jag stormtrivs :) Verkligen superkul! Klassen är otroligt trevlig och öppen, lärarna är också väldigt trevliga, det kan inte bli bättre. Och dessutom så känner vi ju inte varandra alls bra heller än så länge, så det kommer bli grrrreat det här, det känner jag på mig!! Idag läste vi upp våra dikter, uttryckte dem på olika sätt med olika känslor, tonlägen osv. Det var skoj, min dikt var då något oseriös jämfört med de andras, haha gud.
Överlag har dagen varit toppen! Plus alldeles underbart väder. Det går bra nu, jäkligt bra om man nu får uttrycka sig så! Jag är såååå glad! :)))) Morgondagen bjuder på sång och individuella samtal!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0