Woooops!

Haha ojsan, sist jag skrev så var det i torsdags då jag var smått(host) förbannad på SJ, och ja jag har äntligen(!) kommit över det, typ först nu. Var väldigt förbannad i många dagar och har gått och stört mig på det också hela tiden typ sen dess eftersom jag fick urinvägsinfektion efter att ha suttit i draget på tåget i 3 timmar med öppna dörrar, smart folk. Satt på akuten med Isa jättelänge i fredags, bara för att få antibiotika utskrivet, gahhhh. Ah, det går över som tur är, men orka seriöst. Hann klart med min tenta på fredag eftermiddag, och deadline var fredagkväll klockan 18,00. SKÖNT! Det känns som att man kan andas igen :) Fast dock så har vi en ny uppgift igen, men fick lite ledigt i helgen, tur det eftersom vi hade musikal från 10-17 på lördag och 10-20 på söndag..

*

Helgen bara sprang iväg känns det som! Spenderade min tid med musikalgänget, vi tränade, tränade, tränade, tränade lite till och slutligen så tränade vi! Det var en intensiv helg, men även rolig! Dock så har jag fått skit i min hälsena så nu gör det ont som fan när jag gör något, som då till exempel går, eller dansar. Får vila den ett tag, mycket tigerbalsam! Det gör nog susen. Gårdagen, i måndags, då var vi lediga från musikalen så då passade jag på att springa några ärenden, chilla och träffa bekanta, träffade både Isabel och Marie, yeah. Det var trevligt. Såg även den berömde Marie Göranzon igår, coolt. Hade även musikalträning ikväll, från 19-21 så nu skall jag duscha och sen sova :)

Foto: Anna Aava

Har verkligen inte haft tid att skriva, men det händer otroligt, otroligt mycket i mitt liv just nu.
Skriver när jag får en stund över och uppdaterar er mer!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0